יום שלישי, 24 בנובמבר 2015

מדריד: כמו ניו יורק – רק בקטן

טיול רגלי ברחוב במדריד
כמו בכל עיר בעולם, החוויה משתנה מאדם לאדם, ומטיול לטיול. חלקנו אוהבים לכתת רגליים ולסקור כל פינה ואחרים אוהבים להסתלבט בפינה יפה עם משקה ולהביט על הנוף.
בדיוק בגלל זה החלטנו לרכז את חוויותיהן של שלוש נשים עוצמתיות (שעובדות במקרה באופקים), כדי שתקבלו את מלוא החוויה.






                                                  מדריד עם המשפחה: תאוות בשרים
מועדון פולקלור בעיר מדרידשירלי סמו טסה עם בן זוגה והילדים (בני 18 ו-22) לטיול במדריד בסוף אוקטובר.
"בגלל שהילדים שלנו כבר גדולים, הצלחנו ליהנות גם מחיי הלילה של העיר המדהימה הזו, משופינג ומהרבה הרבה אוכל.
הצטרפנו לשני סיורים מדליקים: בראשון עשינו סיבוב היכרות עם העיר, שכלל גם טעימות ממאכלים מיוחדים. בסיור השני הכרנו את חיי הלילה של מדריד – וזה היה מדהים! החל מ-21:00 ועד לשעות הקטנות של הלילה, כל העיר שוקקת חיים ומלאה במבלים בכל הגילים.
אני ממליצה ללכת לשוק הפשפשים שמתקיים בימי ראשון, הוא פשוט מקסים. אפשר לעשות גם טיול בפארק רטירו, לצפות בעלי השלכת (אם אתם נוסעים בעונה), בסנאים ובמזרקות.
מבחינת אוכל, מדריד היא המקום לאוהבי בשר (כמובן שלצמחונים ולטבעונים, פחות). והשופינג.... אח השופינג, כמו ניו יורק רק בקטן – גן עדן אמיתי".


אבא,אחות ואח מטיילים במדרידמדריד למבוגרים: הרבה, הרבה סנגרייה
ויקטוריה גור-אריה טסה ביוני עם אביה, אחותה ואחיה לסופ"ש אביבי.
"העיר, עם התזזיתיות שלה, מגוון האנשים, הקולות והריחות, הזכירה לי את ניו יורק. מדובר בעיר אירופאית ויפה ועם זאת - שמחה, עליזה ושוקקת חיים וחנויות נפלאות.
מאד רצינו לעשות הרבה אטרקציות אבל כמעט בכל יום מצאנו את עצמנו לוגמים סנגרייה קרה קרה. הספרדים עצמם חביבים ומסבירי פנים (אולי גם הם שותים מלא סנגרייה). ישבנו בכל בית קפה שהגיש משקאות אלכוהוליים, אבל ברגעי הפיכחון, איבדנו את עצמנו בסמטאות וברחובות, עלינו על אוטובוס תיירים (זה היה חכם), שאפשר לנו טעימה רחבה יותר מהעיר.
אבל אין ספק שהדבר היפה ביותר שראיתי בעיר היה את עצמי, במראה של זארה...
אגב, אם אין לכם כרטיס למשחק כדורגל, הייתי מוותרת על ביקור באיצטדיון הכדורגל של ריאל מדריד".



מוזיאון לאומנות מודרנית, ארמון המלך והשוק הצבעוני -במדריד מדריד עם בן זוג: טיול כיכרות רומנטי
 ריקי יעקובי נהנתה מרומנטיקה במדריד עם בן זוגה.
"נסעתי עם בן זוגי בחודש נובמבר ועשינו המון אטרקציות. תיירנו ברגל ברחבי העיר, נסענו באוטובוס תיירים שמציע שני מסלולים, גם היסטורי וגם חדש, ביקרנו במוזיאון לאומנות מודרנית ע"ש ריינה סופיה (בעיני, אפשר לוותר עליו), ביקרנו בארמון המלך ועוד.
היו שתי חוויות מדהימות שזכורות לי לטובה. ביום ראשון נכנסנו לכנסייה במקרה, וראינו את המיסה שהתקיימה שם. הייתה חוויה מדהימה לצלילי העוגב, מאד מיוחד. החוויה   השנייה היא כמובן הנסיעה בכיכרות ברחבי העיר, גם ביום וגם בלילה
 (בלילה הן מוארות)".




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה