יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

אילו אופציות לטיול עומדות בפני מי שרוצה לטוס לחו''ל בפסח?

אילו אופציות לטיול עומדות בפני מי שרוצה לטוס לחו''ל בפסח?
חופשת פסח הינה זמן מצוין ליציאה לחופשה- מעבר לכך שחג הפסח הינו חג החירות- חג בו יצאו אבותינו לחופש, מדובר על עונת האביב- עונה בה הטבע מתחדש ומזג האוויר מתחמם ומעודד אותנו לצאת ולטייל. נוסף על כך, עשוי החג המשפחתי רווי הדודים והקרובים להעיק מעט- וזוהי סיבה נוספת לצאת לחופשה עם בני הזוג, עם החברים או עם המשפחה. אם החלטתם לטוס לחו"ל בחופשת הפסח תוכלו לבחור במגוון חבילות טיסה משתלמות אשר יאפשרו לכם להתאוורר ולחדש את הכוחות.


ברלין, פריז, איטליה או ברצלונה? ואלו רק חלק מהאפשרויות!
טיסה לברלין
תוכלו למשל לטוס לברלין ולבקר בשדרת אונטר דן לינדן שמכילה את שער ברנדנבורגר, אוניסרסיטת הומבולדט, בניין הרייכסטאד, אנדרטת השואה, קתדרלת הברלינר דום אשר קיימת מעל ל- 250 שנה ומושכת תיירים רבים ועוד. בהמשך תוכלו לבקר ברובע קרויצברג אשר מכיל שוק טורקי ייחודי, בתי קפה, חנויות, תעלה יפה (תעלת פאול- לינקה), ברים, מוזיאון יהודי שמציג תערוכה קבועה של יהודי גרמניה מהתקופה הרומית עד ימינו, תערוכות מתחלפות, מרכז מחקר ולמידה ועוד.
נוסף על כך, מומלץ לבקר באנדרטת השואה ובמרכז ההנצחה שנמצא מתחת לאנדרטה. בהמשך תוכלו לקחת רכבת ולהגיע אל אגם יפיפה שנקרא בשם שלכטנזה, תוכלו לשבת בו, ליהנות מיופיו, לשתות בירה איכותית ולאכול פרעצל (האגם נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכבת מהמרכז של העיר). אחר כך, תוכלו לבקר במוזיאון פרגמון אשר מכיל אוסף פריטים מרהיב מהעולם העתיק לרבות מוצגים ארכיאולוגיים ויצירות אומנות.

טיסה לפריז
אופציה אחרת תהיה לטוס לפריז היפה והרומנטית (אשר מתאימה גם לקבוצות חברים, לטיולים מאורגנים ועוד). במהלך הטיול בפריז תוכלו לבקר במגדל אייפל המפורסם אשר מושך כ- 7 מיליון מבקרים בכל שנה. המגדל מכיל שלוש קומות וניתן לעלות אל כל קומה ולהשקיף על העיר- אל הקומה הראשונה ואל הקומה השנייה אפשר לעלות ברגל ואל הקומה השלישית אפשר להעלות רק במעלית. בהמשך הטיול תוכלו לבקר במוזיאון הלובר המפורסם אשר בנוי בסגנון הרנסנס ומכיל ארבע קומות. בעבר, היה המוזיאון ארמון. במוזיאון תוכלו לצפות בפסלים, מוצגים ארכיאולוגיים, תגליפים, תמונות נדירות- ביניהן המונה ליזה של ליאונרדו דה וינצי ועוד. מעבר לזאת- תוכלו לטייל בשדרות השאנז אליזה אשר מציעות לקהל מסעדות מגוונות, בתי קפה, חנויות מותגים ועוד ותוכלו לבקר בשער הניצחון, במוזיאון המדע והתעשייה שמציג את סיפורו של היקום, מסביר כל ייצור אנרגיה וחשמל, מכיל אקווריום גדול, פלנטריום, תא סימולציות של טיסות בחלל ועוד. כמו כן, תוכלו לבקר בגני טווילרי- מדובר על פארק יפיפה וגדול שמכיל גנים מטופחים, פסלים, פינות ישימה נעימות, מזרקות, בתי קפה, מוזיאונים ומתקני שעשועים.

טיסה לאיטליה
נוסף על כך, תוכלו לטוס לאיטליה באופן עצמאי או להזמין טיול מאורגן לאיטליה- תוכלו לצאת אל טיולים מאורגנים שמתאימים לעונת האביב כמו למשל- טיול לצפון איטליה. במהלך הטיול תוכלו לבקר בורונה, בעולם הסרטים ותלמדו כיצד יוצרים סרטים. כמו כן, תוכלו לבקר בפארק השעשועים גארדה לנד אשר מחולק לאזור הפנטזיה, האדרנלין וההרפתקה ותוכלו לצפות בהופעות רבות אשר מוצגות כמה פעמים ביום. במסגרת הטיול תוכלו לבקר גם בתעלות ונציה, בגטו הישן והחדש, תוכלו ללמוד על הארמונות שנמצאים במקום, לשוט בגונדולה ועוד. בהמשך תוכלו לצאת אל הרי הדולמיטים ולבקר בעמק גארדנה ובעיירה אורטיזיי אשר מכילה סמטאות רגועות ונעימות ותוכלו לבקר באגם איסאו ובאי מונטה איזולה. כמובן שאין לפספס את הפיצות, הפסטות והגלידות של איטליה.

טיסה לברצלונה
יעד נוסף יוכל להיות טיול לברצלונה. במהלך הטיול תוכלו לבקר בהר היהודים שנקרא בשם מונז'ואיק- בעבר היה במקום בית קברות. בית הקברות שימש את היהודים של העיר. המקום משקיף על הים והעיר.
*בניגוד לנוצרים שקברו את המתים בתוך החומה אוסרת ההלכה על קבירת יהודים בתוך העיר ולכן קברו היהודים את המתים מחוץ לעיר.
במהלך הטיול תוכלו לבקר מספר אתרים שנבנו במיוחד לכבוד האולימפיאדה שחלה ב- 1992. בהמשך תוכלו לטייל בשדרות הרמבלאס ופסאו דה גרסיה, להגיע אל הנמל, לצפות בפסל של קולומבוס, לטייל בפארק גואל, ללמוד על גאודי- אדריכל מפורסם שעיצב בסגנון ייחודי (עבודותיו כוללות את פארק גואל, בית מילה, סנטה קולומה דב סרביוף ארמון גואל ועוד). לאחר מכן,  תוכלו לבקר בשוק בוקריה שנמצא ברובע הגותי, ב"פואבלו אספניול"- כפר ספרדי שמכיל מבנים שהועתקו מספרד ומכיל בתי מלאכה לייצור תכשיטים, קרמיקה ועוד. כמו כן, תוכלו לבקר בחירונה- עיר עתיקה שמכילה רובע יהודי ותוכלו לבקר בפיגראס- העיר בה גר הצייר הסוריאליסטי סלבדור דאלי. תוכלו לבקר במוזיאון שלו, לשוט בתעלות, לבקר באצטדיון קאמפ נואו של קבוצת הכדורגל של ברצלונה, לצפות במשחקי הקבוצה ובאצטדיון ולבקר בקטלוניה במנזר מונסראט שנמצא באזור קסום ומלא בצוקים. בהמשך, תוכלו לצפות בפסל שנקרא "המדונה הקדושה", לבלות בפארק השעשועים "פורט אבנטורה" שמחולק לאזורים שונים, ביניהן: אזור ים תיכוני, אזור המערב הפרוע ועוד ומכיל מגוון אטרקציות ועוד.

אביב הגיע פסח בא- מי בא איתי לחו"ל?
אין ספק כי חופשת הפסח מביאה עמה תחושה של התחדשות ושמחה וכשהשמש מתחילה לבצבץ מרגישים רבים צורך לצאת ולחקור מקומות חדשים שנמצאים מעבר לים. במאמר זה הזכרנו כמה יעדים שעשויים לגרום לכם להנאה רבה. כמובן שהמבחר עוד נרחב.
שתהיה לכם חופשה מהנה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה