יום חמישי, 17 במרץ 2016

הטיסה הקצרה למינכן - מובילה אתכם אל חופשה זוגית או משפחתית


אביב הגיע פסח בא! חופשת פסח, שמגיעה השנה באמצע חודש אפריל, היא בלי צל של ספק המועד הטוב ביותר לביקור ביער השחור. הנהרות והנחלים זורמים בעונה הזאת בשצף, הפריחה נהדרת והאזור כולו, יפה ומזמין מתמיד, עדיין אינו רווי במטיילים או במבקרים שמציפים אותו בכל שנה בעונת הקיץ. 


חופשת פסח ביער השחור פותחת בפנינו הזדמנויות לחופשה משפחתית או זוגית מהאגדות. מול הטירות הגדולות, מול היערות הגבוהים, מול כל הירוק הנפלא של אירופה ובמחירים מושכים במיוחד, עם טיסה קצרה ונוחה למינכן. אין מקום טוב יותר לבלות בו חופשה זוגית או משפחתית, באתרים הכי רומנטיים ביבשת, בפארקים הכי נפלאים לבילוי עם הילדים, ובמקומות שיעניקו לכם חוויות שזוכרים במשך שנים רבות.  
היער השחור, בפינה הדרום מערבית של גרמניה, סמוך למפגש הגבולות עם צרפת ושווייץ נחשב לאחד ממחוזות הטיולים היפים ביותר באירופה. מדובר באזור לא גדול, שאורכו כ-150 קילומטרים ורוחבו כארבעים קילומטר, שנמתח לאורך חלקו הדרומי של נהר הריין. רובו הגדול מכוסה לחלוטין ביערות שנראו פעם עבותים יותר מכפי שהם כיום וכך העניקו לחבל הארץ הזה את שמו. כל גיחה אל הכפרים הקטנים מזכירה מיד את סיפורי האחים גרים ואת הנזל וגרטל שמטיילים ביער, אוחזים יד ביד ומחפשים את דרכם. הדברים שלא כדאי לוותר עליהם הם הליכה באחד היערות, שיט בקאנו באחד הנהרות הקטנים יותר: הנגולד (Nagold) או הוולף (Wolf), טבילה באחד מעשרות אתרי הספא ולגימת יין לבן וצונן של חבל הריין. 




חופשת פסח ליער השחור




מה כדאי לראות?


עיקר פרסומו התיירותי של האזור בא לו בזכות העיר באדן באדן, שנחשבה בעבר לאתר הספא האולטימטיבי. כאן יש פינוקים בסגנון הישן והטוב – מרחצאות חמים, קזינו, קונצרטים, מסעדות מצוינות ובתי קפה שבהם המלצרים לבושים טוב יותר מכל האורחים. יום ובעיקר לילה בבאדן באדן הם חלק מצוין מכל חופשה באזור היער השחור. 
בין התחנות האחרות שכדאי להכיר לאורך האזור יער השחור נמנה את פורצהיים (Pforzheim), ארבעים קילומטר מצפון מערב לשטוטגרט. בעיר בה נפגשים שלושה נהרות מוצג אוסף תכשיטים מרשים (Shmuckmuseum). 
טריברג (Triberg) – כעשרים קילומטר מצפון מזרח לפרייבורג  - כאן שוצף מפל המים הגבוה ביותר בגרמניה. העיירה נחשבת גם כמקום הולדתו של שעון הקוקיה ואלפי מבקרים נוהרים לכאן כדי לשמוע את התקתוק. זה יעד נפלא לזוגות רומנטיים כמו גם למשפחות עם ילדים. שעוני הקוקיה שמצייצים מכל חלון ובכל חנות הם מסוג הדברים שמשרים שמחה בלב. 

אם אתם רוצים להכיר קצת יותר טוב את המסורת הכפרית של האזור - המוזיאון הפתוח ווקטסבאורנהוף (Vogtsbaurnhof) ליד העיירה Gutach הוא אתר מרתק. במקום מוצגים בתי חווה שהשתמרו היטב מרחבי היער השחור. ביום יפה זה טיול מהנה במיוחד. 
האגם הכחול והעגול טיטיזה (Titisee) נחשב ליהלום מבין אגמי האזור. סביב האגם יש שבילי הליכה נפלאים. המים אמנם קרים אבל בקיץ הרחצה מענגת מאוד. גם כאן יש כמה אפשרויות, אבל הכי כייפית מביניהן היא לשכור סירה ולדווש ברחבי האגם. אם אתם זוג רומנטי זאת חוויה נהדרת לשעת השקיעה ואם אתם מדוושים עם הילד – הוא ייהנה מהרפתקה מענגת. 


יוצאים אל חופשת פסח ביער השחור


הבטחה לילדים ושמה פארק אירופה

גולת הכותרת עבור משפחות שמגיעות עם ילדים לבלות חופשת פסח ביער השחור הוא בלי ספק פארק אירופה מצפון לפרייבורג – רבים סבורים שהוא מוצלח פי כמה מדיסנילנד פריס ובדרך כלל הרבה פחות צפוף, בעיקר בזכות תכנון טוב. המתקנים מרשימים וילדים לא יתקשו לבלות כאן יום עמוס מבוקר עד ערב. משפחות רבות מגיעות לחופשה ביער השחור במיוחד כדי ליהנות מפארק אירופה. הפארק, שזגור בעונת החורף, נפתח למבקרים באמצע חודש מרס. באפריל התורים עדיין קצרים מאוד, זמן ההמתנה לא ממושך וההנאה מן הבילוי בפארק גדולה פי כמה מאשר בשיא הקיץ. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה