יום רביעי, 29 ביוני 2016

הקסמים של אמריקה

מי לא חולם על אמריקה? לבקר בכל הערים מהסרטים, לטעום ממעצמת התרבות, האופנה והבילויים? המדינה בה חלומות מתגשמים.
ריכזנו עבורכם את חמשת הערים שאתם פשוט חייבים להגיע אליהן:


 וושינגטון

וושינגטון עשירה במוזאונים מרשימים, אם אתם אוהבים מוזאונים זהו היא המקום בשבילכם. 13 מהמוזיאונים העוסקים בתרבות, אומנות, היסטוריה, טכנולוגיה ותעשייה שייכים לרשת המוזיאונים הגדולה בעולם -  .Smithsonian Institution  אחד המוזיאונים המבוקשים ביותר בוושיניגטון, המושך קהל רב של מבקרים הוא מוזיאון התעופה והחלל הקיים בתכנית של כמעט בכל חברת נסיעות שיש לה טיולים מאורגנים לארה"ב. בנוסף יש עוד כמה מוזאונים חשובים, המוזיאון הלאומי לתולדות הטבע, המוזיאון הלאומי להיסטוריה אמריקנית והגלריה הלאומית לאומנות.

ניו יורק

העיר שלעולם לא נגמרת, ללא ספק אחת מהערים הכיפיות ביותר בעולם. בניו יורק תוכלו להינות ממוסיקה, ספורט מדיסון סקוור גרדן, מחזות זמר בברודווי, קניות, מועדונים, אוכל טוב ועוד ועוד. גם חובבי המוזאונים יוכלו להינות ממוזאון הטבע הטוב בעולם ולצידו ההפלנטריום. ואם אתם רוצים קצת מנוחה הסנטרל פארק נחשב בעיני רבים לפארק העירוני הכי טוב  בעולם.


לאס וגאס

בירת הבילויים וההימורים העולמית. בלאס וגאס מחכה לכם חווית ביקור המדהימה את כל החושים. בין אם אתם חובבי קזינו ובין אם לא, לאס וגאס היא פשוט מקום בילוי מושלם: המלונות המפוארים, האורות המדהימים ומופעי הבידור הנחשבים ביותר בעולם. 


סאן פרנסיסקו

סאן פרנסיסקו ידועה כאחת הערים היפות בעולם ולעיתים קרובות היא זוכה בתואר זה. סאן פרנסיסקו ידועה בעיקר בגשרים המרהיבים שלה כמו גשר שער הזהב. אולם לעיר יש עוד אטרקציות רבות להציע לכל הגילאים: פארק שער הזהב, רציף הדייגים, רחוב לומברד, אקדמיית המדעים והאקווריום, פלנטריום ועוד.


אורלנדו

העיר שכל ילד חולם להגיע אליה, עיר הפארקים וההרפתקאות, דיסניוורלד, יונברסל סטודיוס, האר פוטר, עולם המים, כל הפארקים המהנים והמושקעים ביותר בעולם. אם אתם מתכננים לנסוע עם הילדים שלכם, וודאו בחברת הנסיעות שאורלנדו נמצאת ונכללת אצלם בטיולים מאורגנים לארה"ב


כמובן שמומלץ להגיע לכל הערים הנפלאות האלו, אולם אם תוכנית הטיול שלכם לא מאפשרת זאת ביחרו את היעדים האטרקטיבים ביותר עבורכם והכי חשוב – תהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה