יום ראשון, 30 בנובמבר 2014

בית-התפוצות וחברת 'אופקים' משתפים פעולה

בקיץ האחרון החל שיתוף פעולה בין בית-התפוצות לבין חברת 'אופקים נסיעות ותיירות'. הביטוי המוחשי הראשון לשיתוף פעולה זה התקיים בתחרות 'אוצרות בתפוצות', שעלייה הכריז בית התפוצות. התחרות כללה שני שלבים בפיצוח חידה, שאותה חיבר החידונאי דן חמיצר. את הפרס למשפחה הזוכה, ארבעה כרטיסי טיסה לספרד וסיור בעיר טולדו, תרמה חברת 'אופקים נסיעות ותיירות'.


בטקס הענקת הפרס למשפחה הזוכה שהתקיים בבית-התפוצות ב18.11.14 העניקה עידית פדן מנכ"ל 'אופקים' את הפרס למשפחת רבינוביץ', שהייתה הראשונה לפצח את החידה ולשגר את הפתרון.

במהלך הטקס,שבו השתתף גם דן תדמור מנכ"ל בית-התפוצות, ברכה מנכ"ל 'אופקים' את המשפחה הזוכה והוסיפה:"שמחנו להיות חלק ממפעל אוצרות בתפוצות, שעסק בפרק מפואר בהיסטוריה של העם היהודי. שיתוף פעולה בין בית התפוצות לחברת 'אופקים' הוא טבעי וברור;
טיולי השורשים והסמינרים הלומדים של 'אופקים' לספרד, לפורטוגל ולתפוצות נוספות, מגוללים את סיפור האוצרות ההיסטוריים והתרבותיים של העם היהודי לאורך הדורות וזהו אותו סיפור ממש, המסופר בצורה מרשימה בחללי התצוגה של בית התפוצות. נשקוד גם בעתיד להרחיב ולהעמיק את שיתוף הפעולה בין חברת 'אופקים' לבין בית התפוצות.
משמאל לימין: דן תדמור מנכ"ל בית התפוצות, עידית פדן מנכ"ל 'אופקים' ובני משפחת רבינוביץ' 

מנכ"ל בית-התפוצות בירך אף הוא את הזוכים ואמר: "בפעילות הקיץ שילבנו בין הנאה וכיף ובין בילוי משפחתי ערכי וחינוכי. תודה לדן חמיצר על שיתוף הפעולה עם בית התפוצות ועל כתב החידה המאתגר. ותודה לחברת 'אופקים נסיעות ותיירות' על היענותה לתרום את כרטיסי הטיסה. גם חברת 'אופקים' וגם בית התפוצות עוסקים בחיזוק שורשים ובקידום המורשת היהודית".

יצוין , כי השנה הקרובה תעמוד בסימן פעילות מגוונת של בית התפוצות סביב המורשת

התרבותית היהודית בחצי האי האיברי ובספרד בפרט. כך למשל מקיים מוזיאון בית התפוצות סדרת הרצאות שכותרתה 'הספרדים- היסטוריה, תרבות זהות'.

כידוע, מפעילה חברת 'אופקים' את המחלקה ל 'שורשים ושבילים' המקיימת זה מכבר סיורי עומק בעקבות ההיסטוריה והמורשת היהודית בספרד,פורטוגל ובתפוצות נוספות.

לאחרונה פיתחה חברת 'אופקים' שדה פעילות חדש, שכותרתו: 'רק ספרד', המציע למטיילים מגוון רחב של פעילויות תיירות ונופש בספרד על חבליה השונים.

                               

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה