יום ראשון, 21 ביוני 2015

לקוח מתרשם מהיער השחור אליו שלחנו אותו ואת בני משפחתו

משפחת המלוכה ביער השחור

חברים וחברות. הגענו שלשום ליער השחור והגיע הזמן לעדכון ראשון. המסקנה הכי ברורה – השמועות היו נכונות. היער שחור והחיים ורודים. זה יעד שפשוט מתאים באופן פנטסטי למשפחה כמונו – אבא, אמא ושתי ילדות בנות עשר וחמש עשרה, שבטוחות, אבל לגמרי בטוחות, שהן נסיכות שיצאו מספר אגדות. נכון, אנחנו אשמים, כי תמיד לימדנו אותן שהן נסיכות, אבל לא חשבנו שנתמודד עם ההשלכות האלה במציאות.
ברצינות – הן מאושרות כמו שלא ראיתי אותן המון זמן ומובן מאליו שגם אנחנו, ההורים, מרוצים מהעסקה. מה עשינו בינתיים? ביום הראשון, כדי להירגע מהטיסה ולהיכנס לאווירה של החופשה פשוט טיילנו ביער השחור. עצרנו כמה פעמים, מצאנו שבילים שחודרים אל היער ופסענו בהם בכיף. ראינו שתי טירות, באחת מהן אפילו ביקרנו. היו שם מגדלים, צריחים, מרפסות קטנות שצופות על הגן ומבוך של צמחייה ששמחנו ללכת בו לאיבוד. אכלנו גלידה בבית קפה גדול שצופה על היער ואחר הצהריים הגענו לאגם טיטיזה. הוא לא גדול במיוחד אבל יפה להפליא. שכרנו שתי סירות עם דוושות והתחרינו בינינו מי מגיע הכי מהר לחוף מרוחק, שבו ישבנו בבית קפה קטן. אנחנו, המבוגרים, שתינו קפה והילדות טענו שהמילקשיק שקיבלו היה הכי טעים שזכו ליהנות ממנו. אחר כך שחינו קצת באגם וכדי להתחמם (המים פשוט קפואים) דיוושנו בחזרה במהירות עצומה.

הנה רשימת התוכניות שלנו לימים הקרובים (ותודה מקרב לב לויקטוריה מ"אופקים" שהכינה לנו תוכנית כל כך עמוסה): מחר ניסע לפארק אירופה – הילדות כבר מתרגשות בטירוף ממה ששמעו מחברות על הפארק הזה. אחר כך ניסע לראות שעוני קוקיה – כי היער השחור הוא המולדת של ההמצאה המוזרה הזאת. מחרתיים נרחיק עד מפלי הריין ואם נספיק יש לנו אפילו תכנית הרפתקנית לשוט בקיאקים. אני מדלג כאן על פירוט הקניות שכבר ערכנו בשתי עיירות ועל הקניות שכנראה עוד נערוך – כי הנסיכות הבהירו באופן חד משמעי שהן זקוקות לתלבושות ונעליים שמתאימים לבית המלוכה. לדבריהן אי אפשר לבקר בארמונות בסנדלים. ואין ברירה, צריך גם גרביים לבנים שמרימים עד הברך כי כך שזה אצל משפחות האצולה. כל זמן שהן לא מבקשות שנקנה סוס – אנחנו זורמים עם זה.